Thursday, January 17, 2013

JAIS DIJANGKA TARIK DIRI

Tepat jam 9 pagi (18/01/2013) di Summit USJ Hotel, Dewan Tertinggi MBM akan mengadakan persidangan untuk kali terakhir bagi penggal ini.

Dah tentu semua 40 badan gabungan akan terarah kepada Jais dan GPMS yang mencetuskan banyak masalah kepada gerakan belia akhir-akhir ini.

GPMS menerusi Timbalan presidennya mengeluarkan kenyataan dalam akhbar baru2 ini bahawa MBM dan kepimpinan belia lesu dan lembik macam dia jugak. cakap orang pandai, diri sendiri tu apa cer...apa cer..apa cer..? Lantaran kecaman hebat dari Dewan tertinggi, Jais dengan style kelam kabutnya email kepada semu bahawa itu bukan kenyataan GPMS sebaliknya kenyataan peribadi Timbalannya wpun dia tahu timbalannya ada menyediakan 5 helaian hebahan kepada pihak akhbar. Bodoh ke pe Jais Badut Sarkas ni? Timbalan nak bagi statement hang bley plak tatau. Ini taktik zaman Arwah Ghafar Baba bolehlah bro.

Kemudian Jais dengan dibantu tag teamnya Irmo terus mendaik dada kononnya PM bagi restu nak bertanding dan sebagainya. Penat nak cete bab ni, penat penat penat. Apa yang pasti, PM mengharapkan belia akan terus kukuh berdiri wpun siapa yang memimpin.

Jais terperangkap dengan game Irmo. Dengan senario kini, Jais asemakin terdesak dan tersedak. Dewan tertinggi MBM yang bersidang pagi ini mungkin akan sedikit panas membara. Kita nantikan info dari rakan2 bloger lain yang telah mula berkampung di Hotel Summit

3 comments:

  1. Steady ..... salam perjuangan buat semua belia ....

    ReplyDelete
  2. Salam perjuangan utk semua perwakilan

    ReplyDelete
  3. JAIS ABDUL KARIM : CALON PRESIDEN MAJLIS BELIA MALAYSIA
    "BELIA GENERASI TRANSFORMASI" / "YOUTH : TRANSFORMATION GENERATION"

    http://www.youtube.com/watch?v=yeaGH6SHtIk

    ReplyDelete